foREVer

Spelas just nu: Fiction - Avenged Sevenfold

Den 28/12 -09 hittades Jimmy "The Rev" Sullivan död i sitt hem. En stor tragedi för killarna i bandet och för fans världen över. Även jag sörjde och de kändes tomt, men de är inte förens idag de slog mig vilken storslagen människa han var, vilken fin människa, otrolig musiker, och de slog mig även att han är borta, och vilken smärta bandet går igenom.
Sitter här och lyssnar på Fiction, låten skriven av The Rev, som han själv kallade för Death, som handlar om livet efter han har gått bort, 3 dagar innan han lämnade oss...
There are all these crazy things he was talking about that made it feel like as though he knew somehow, it was as though his body knew he wasn't going to be with us much longer. - M. Shadows
The Rev inspirerar mig, han får mig att vilja fortsätta hålla på med musiken, han får mig att satsa på musiken. Han får mig att inte vara rädd. Jag känner att tårarna inte är långt borta nu, de hade varit en ära att få träffa honom nu den 20 November, de kommer vara så tomt utan honom.

So tell everybody, the ones who walk beside me,
I know you'll find your own way when I'm not with you tonight




Fuck, nu kom tårarna...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ne, det är bara en Shadow's Edge :P Har inte lyckats få Shadowmourne än för att jag inte är i nån topguild =)



//Malin

2010-10-01 @ 15:31:35
URL: http://maaaaalinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0