Maybe there's nothing wrong with you

Gief me money, jag vill på pite dansar och ler!
Spelas just nu:
Revolution, Baby! - Sonic Syndicate

Syndicate växer i mina ögon just nu <3 Vill så gärna upp till Pite och se dom! Jag vill även se Dead by April (För 3:dje gången) The sounds (För 2:a gången) Adept, Salem al Fakir (För 2:a gången) Adept, Movits! och massa andra! Så himla grymt startfält alltså! SÅ GE MIG PENGAR! (a) Sa upp jobbet idag, var för långt att pendla för ett jobb utan grundlön, hade varit awesome om de låg i Holmsund! Åh, jag är sugen på att färga håret, ska jag eller ska jag inte D: We'll see, nu ska jag spela wow tror jag :]



(Btw, är jag ÄCKLIGT less på min familj, om nån vill veta)

Just look into my eyes

Trött och sliten!
Spelas just nu:
Kiss of Dawn - HIM

Spelar wow atm, så skönt att få spela igen, tänka på annat, jag skulle ljuga om jag sa att jag inte använder de som en verklighetsflykt ibland! Men jag hade iallafall en supertrevlig kväll med tjejerna även om den blev kort för mig :) Skulle ha visat bilder men min kamera fick slut på batteri!

Facit på livet efterfrågas, den verkar alltid vara utlånad på biblioteket

Rubriken says it
Spelas just nu:
Don't Cry - Gun's N' Roses (Önskar jag kunde lyssna på titeln)

... Nvm, hade inget att skriva

Killing Loneliness

Im back, back on track, lite bättre, lite fräckare, lite snyggare...
Spelas:
Ingenting faktiskt, är på väg att slockna

Joda, nu ska jag sättas igång igen, med ny dator och hela köret :D Hänt mycket i sommar och jag lär väl berätta för er om en del av de iaf :) Var och såg Knight and day i kväll, den var awesome! Skrattade typ halva filmen

Men som sagt är jag på väg att slockna, så vi får helt enkelt höras imorgon, Peace!

RSS 2.0