Tävling porträtt

Kände för att tävla hos min vän Stina som har en Tävling i samarbete med Swefo! :) och det är inget litet pris heller ;) Man kan nämligen vinna all-in-one reflexskärmar!



Var väldigt osäker på vilken bild jag skulle tävla med men jag kom fram till att den här är nog finast trots allt! :)
Synd bara att all kvalla försvinner när man lägger ut den på bloggen :(
(Stina, om du vill kan jag mejla den till dig!)

LÄGG NER FÖRDOMARNA MOT KRISTNA!

De har aldrig varit lätt att vara kristen, de har jag aldrig påstått, men någonstans måste de ju vara en gräns! Jag är less att bli trackaserade av folk på grund av min religion! På vilka grunder, jo, att katolska präster våltar små barn? På grund av att man tydligen inte kan vara homosexuell om man är kristen? På grund av att vi tydligen är rubbade 70-årigar som står i kyrkan och ber? På grund av att vi tydligen inte "lever livet" lika mycket som okristna människor?
Jag kan säga att det är FEL, FEL, FEL och FEL!
Vad har gamla gubbar som våldtar små barn med den kristna religionen att göra? Bara för att de råkar vara präster så får religionen skulden! De står ingenstans i bibeln att man ska våldta små barn, de står att man INTE ska göra de och ändå får religionen skulden!
Kristna och homosexualitet är en väldigt omdirkuterad fråga, men jag kan hälsa att jag har kristna kompisar som är homosexuella, de är det som är så fantastiskt med den Gud jag känner, han dömer ingen! Han älskar alla för den människa vi är! Jag tycker själv att många kyrkor har behandlat den här diskutionen mycket fel! Men varför dra alla kristna över en kant? De som står i bibeln är att mannen och kvinnan är skapta för varandra och det är ju så? Det är ju så det blir barn! Sen är det ju upp till var och en vilken människa de väljer att spendera livet med, jag ser inget fel i det!
Sen att vi är 70åriga gubbar som står i kyrkan och ber, är du helt IQ befriad eller? Vars har du fått de ifrån?



Jomen vadå, vi är astråkiga, jag känner de, allt vi gör är att be och se sura ut...

Want some holy ass? ;)


Då tänker ni säkert "Men de grubbarna som faktiskt är 70år då, dom tycker säkert vi vanhedrar er religion"
Men oja, allt dom gör är i kyrkan, helt klart, och ett leende ser man ju aldrig heller!

Vadå, kristna får ju inte spela kort, he olagligt ju!

Humor har vi inte heller!

Vi kan inte festa heller, aldrig i livet, vi lägger oss klockan 20.00 varje kväll!

Och vi kristna får ju bara lyssna på tråkig kristen musik som typ "hallelujah, prisa herren!"

Hoppas ni kan tänka om innan ni dömer oss som personer! Jag tycker inte heller att ni kan döma våran religion innan ni ens vet vad den handlar om egentligen, de man får lära sig på skolan är så långt ifrån vad det är egentligen!

Efterfrågan

Klipp när jag sjunger kommer, är bara så kräsen med vad jag vill lägga ut! ;)

I'm just a teenage dirtbag baby!

MIN IDOLRESA I BILDER!








"Var ligger Lövånger? Ute i skogen! Jamen, vars ute i skogen? Här ute i skogen! Jamen, jag menar på den svenska kartan...jag lovar att du kommer säga norr om umeå! De var precis de jag hade tänk säga! Hahahahaha!"




Leka stekarNNN! Mycke powerking kan jag lova!

DAG 2


Kl. 5.55



Kl. 7.00
FÖRST IN! = LÄNGST FRAM I KÖN!





Många timmar att döda!



THE MAN, THE MYTH, THE LEGEND - PETER JIHDE HIMSELF!



Träffade trevligt folk, närmare bestämt Wincent och Kakan!



Jihde intervjuade oss!



Blev intervjuad av någon tidning


Tyvärr så slutade min Idolresa här! Gick in till "för"-juryn och dom tyckte jag var bra men tyvärr räckte det inte, men jag är MYCKET nöjd med min insats!









VÄL HEMMA I UMEÅ IGEN SÅ KAN JAG INTE SAMMANFATTA PÅ ANNAT SÄTT ÄN ATT DET HAR VARIT UNDERBART! LÄNGTAR REDAN TILLS NÄSTA ÅR!

RSS 2.0