Danger Line

Killjoys, make some noice! My Chem kommer snart släppa turnédatum för deras Europa tour! Fatta lycklig jag är, för mamma och pappa har lovat, nästa gång dom kommer skulle jag få gå! Jag tror jag har lyckats med mitt 2010 års nyårslöfte! Jag skulle vara lycklig och kicka skiten ur 2009, and fuck yeah i am, and fuck yeah i did!
De underbara som har hänt i år uppradat, i en stapel:
House of Metal (Dead by April, August burns red, Lamb of God)
Umeå Open (Melissa Horn, Salem Al Fakir, Maskinen)
Pier Pressure! (Dead by April, The Sounds 30 seconds to mars, Paramore, HIM!)
London!
Kom in på musiklinjen!
Började hoppgruppen!
Avenged Sevenfold släppte nytt album!
Avenged Sevenfold kommer till Sverige!
Jag ska se Avenged sevenfold den 20 november!
My Chemical Romance ska släppa nytt album!

My Chemical Romance ska ut på europaturné!!!

It's easy peasy pumpkin peasy, Pumpkinpie, motherfucker! - Gerard Way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0