Remember me

Sitter på svenskan, har läst en novell som heter kyssen och den går verkligen inte att analysera, eller jo, men de går inte att få ner på papper, jag har kaffe i alla fall! (y)
Igår hade jag en sjukt dålig dag, trodde jag skulle råka skrika på eller döda någon random. Vaknade, hade ont överallt, trött som få och bara allmänt less på världen! For till skolan, var väl alltid trevligt att träffa Mu1 <3 sen så kraschade min sånglärare min röst, var hes som ett as i typ en timma! Sen efter matten orkade jag inte mer, skippade bruksen och for hem (Kunde ha missat värre saker) Såg Kenny starfighter på bussen <3 Sen så när jag kom hem satt jag på Remember me, dum som jag är! Ett hett tips, se den INTE när du har en dålig dag, är less och allmänt depp! Mamma fick lov att komma och trösta mig, men sen för att muntra upp mig själv såg jag på 17 again, åh Zac <3
Aja, jag ska försöka få nått gjort iallafall!
The song of the day: Seize the day - Avenged Sevenfold

Seize the day, or die regretting the time you've lost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0