Na Na Na (Na Na Na Na Na Na Na Na Na)

Spelas: Ehmm... Take one guess!

Tror aldrig jag har varit så glad att slippa fara till stallet, jag kanske lyckas få lite matte gjord = Inte IG på provet! :D De gick inga bra bussar idag så jag var tvungen att släpa omkring på 2 extremt tunga väskor, tänkte att jag kunde använda tiden till att titta på halsdukar, men hitta jag någon sådan? Nej! Hur mycket pengar spenderade jag? 50kr :] Hur kommer de sig? Jamen, jag kom ju på att presspoint fick leverans av Kerrang idag och world exlusive intervju med My Chem! :D Vissa saker kan man ju helt enkelt inte motstå!


Kommentarer
Postat av: Astrid

NAE, MÅSTE INFÖRSKAFFAS!

2010-10-19 @ 17:52:25
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0