I got no time for feeling sorry

Spelas just nu: Natural born killer - Avenged Sevenfold
(49 DAGAR KVAR!!!!)

Vet att jag har lovat mycket och hållt lite, jag skulle ju börja blogga nu när jag började skolan igen, Midgård Musik <3 De äger iallafall, de är nog därför jag inte har bloggat, de är för bra så de går inte att beskriva i ord! Min klass är helt galet underbara! Jag har otroligt roliga ämnen och bra lärare! Ni ska få ett litet smakprov ;)


Mu1 <3

Fråga inte vad temat är, de vet vi inte ens själva!

Okej, nu till nästa punkt, jag har länge lovat att lägga ut en video när jag sjunger, men de har inte blivit av. Anledning: Jag blir aldrig nöjd! Personligen tycker jag inte ens jag sjunger särskilt bra, men så länge folk inte har hörselskydden i högsta hugg när jag ska sjunga så kommer jag fortsätta, för jag älskar de, även om jag aldrig kommer bli en Mariah Carrey eller liknande!
Men jag tror nog jag kommer fatta mod och lägga ut nån video snart, för jag tror jag ska ta och spela in en cover på Paramore's Pressure, men grejen är bara den ligger precis på skarven i refrängen och därför låter de inte helt rent (i mina öron) och om jag sänker den blir den bara konstig, så ge mig nån vecka så ska jag jobba upp rösten! :)

Puss på er! :) <3

Kommentarer
Postat av: ELSA

Jaaaa! Spela in en vid där du sjunger. It would be awesome!!!!!!

2010-10-04 @ 22:09:20
URL: http://elsajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0