Cut Cut Cut my hair!

Playing: My Chemical Romance <3

PÅ MÅNDAG ÄR DE ÄNTLIGEN DAGS!
Då rycker håret! Okej, de rycker väl inte, men jag ska iallafall klippa till de och färga! Jag har velat färga svart sen jag var 12 och nu ska de äntligen göras! Vet inte varför jag aldrig har gjort de egentligen...? För jag ville ha de när jag var 12, för då blev jag emo, men jag råkade färga de blått istället! (Fatta skillsen ;D) Sen så blev mamma sadface och så fick jag inte färga svart, sen så ville jag inte ha svart, jag har haft typ hur många olika färger som helst men aldrig svart, men nu ska de bli svart! VICKI-KA-YAY MOTHERFUCKER! Kände bara för att säga de, sen ska jag cut cut cutta håret lite också ;D För jag måste verkligen göra nått åt de, ska sno lite inspiration av min frugas snygga nya krull, men men vi får väl se!

Inspiration:


Hmm... Hur kommer de här att gå, tänker ni nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0