Weird...

Idag var en riktigt kass dag! Jag vet inte om de är pga de faktum att jag har ont i hela kroppen (inkl tänderna pga. att dom spände tandställningen igår), eller om de är pga vädret, eller om de är pga att jag drömde om syn inatt eller vad de nu kan vara, jag vet bara att de har gått trögt idag, och de blir inte direkt bättre av att man inte får ett enda sms på en hel dag. Kanske de är för att jag ärligt kan säga att jag just nu inte har någon, lovewise, jag har inget ex jag fortfarande är kär i, jag har ingen jag är förälskad i, jag har ingen jag spanar in, jag har inte ens nån att smsa med, nada, ganska skönt ändå, bara vara singel....
Alltså ni behöver inte läsa, jag tänker bara högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0