Who's in the club, and who's on the drugs

Mina tänder gör oooooont! D:
Spelas just nu:
Edwin McCain - I'll be

Idag är jag i skolan men jag har fortfarande vansinnigt ont! Får inge jobb gjort, men det gör mindre. Måste bara berätta att jag ägde ut min so-"lärare" idag (Han är vikare fast vi har han hela terminen) Vi har alla världens länder, huvudstäder plus stora berg, sjöar, hav osv och så säger han idag att vi måste ha någon sorts stödlapp eller liknande när vi redovisar en nyhet för att annars kommer vi aldrig kunna komma ihåg allt, och då räcker jag upp handen och säger "Men nu har du ju lite dubbelmoral, du menar alltså att vi inte kan memorera en nyhet men vi ska kunna memorera alla världens länder och huvudstäder?"
Då skrattar hela klassen och applåderar 2 gånger, och jag känner mig nöjd med mig själv! :D

Nu är det lunch, vi får se om jag lyckas äta nått


Ni kan ju drömma om en bild ;)

Kommentarer
Postat av: Celina

ÄGD PÅ RIKTIGT xD (Y)

2010-03-19 @ 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0