What's that you say!?

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag, för det är syrrans födelsedag, hurra, hurra, hurra!!!


Foto och redigering: Vicki (jag) Körde på lite "old style" för att syrran är lite så ;)

Min syster fyller 13 år idag! :D Har längtat efter den här dagen för jag älskar födelsedagar och jag älskar att ge presenter och att folk blir glada! :D Och jag visste att hon skulle bli speciellt glad eftersom hennes present var att hon ska få fara på PIER PRESSURE och se hennes favoritband PARAMORE!



Förutom de fick hon filmen new moon och en tröja av mig! :D
Jag har även bakat en tårta åt henne, men eftersom hon inte har sätt den än så får inte ni det heller ;)



Uppdaterar mer senare! Har äntligen skaffat lite bilder iaf! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0