We were the kings and queens

Har ont som bara den!!!
Spelas:
30 seconds to mars - Kings and Queens

Har just sätt luftslottet som sprängdes med pappa. Den var bra, men inte lika bra som dom andra två tycker jag, men torskarna blev ju stekta naaanting! :D Jag tycker det är synd att gubben gick och dog och inte skrev fler böcker D: 10 böcker om lisbeth salander och michael blomqvist hade inte varit helt fel, men dom kanske inte hade hållt lika hög standard efter ett par böcker. Det störande var ju att han hade skrivit 400 sidor på 4 boken!!



Nu ska jag inte klaga... JAG SKA KLAGA PÅ MIN NACKE I STÄLLET! D: Jag ska seriöst gå och lägga mig så att jag kan sova i en hel massa timmar!
Btw. Fy vad dåliga ni är på kommentera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0