Vad du är fin, min kära lilla ponny!

Min dag är förstörd!!!
Spelas just nu:
Joshua Radin - Everything'll be alright

Dagen börjades i skidbacken, eller nej, det började med en redigt skön sovmorgon måste jag säga! Det satt fint! Sen bar det av till pulkbacken. Det var friluftsdag och jag skulle egentligen dra till Agnäs men min svenska lärare bestämde att jag skulle skriva ett nationellt prov som jag hade missat, menmen, 1 och en halv timme i en pulkbacke (Som jag fördrev med att fota när folk ramlade i snön, bilder kommer senare!) för att sen fara ut och äta gott på great eatern med sina föräldrar! Sen skrev jag ju som sagt nationella, fy farao så svårt det var alltså! :o It made no sense!
Sen på vägen hem så förstördes min dag genom att jag upptäckte att jag är i fjällen samma helg som jag skulle tävla min bäbis Igge >< Min dag är förstörd naaaanting! Nu ska jag spela wow, peace out fuckers!

Min häst är finast i världen, klå de ni! (Från i sommras, andra gången jag satt på honom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0