These are my friends, see how they glisten

Det finns en anledning för den dåliga uppdateringen!
Spelas just nu:
Calle Kristiansson - Walkning in Memphis

Dagen har bestått av skola och plugg... fram tills Adrian gjorde mig sällskap! Vi gick och åt gott på Subway och sen såg vi Alice in Wonderland! Var den bra då? Hallå, det är Tim Burton och Johnny Depp, behöver jag säga nå mer? Haha, jomen den var bra, slutade dåligt bara, det blir 4 av 5 toasters!
Har så mycket att skriva om, kanske kör den största nyheten i ett enskilt inlägg, känns som så. Jag köpte iallafall Watchmen som comicbook idag! :D Underbart! Taggar med att få läsa den! Blir nog en stor del av underhållningen på sportlovet! Just nu kliar det i mina fingrar, är så grymt sugen på att rita! Ska nog ta en paus från comic character ritandet och min nästa projekt blir nog johnny depp som "the mad hatter". Ska bli sjukt roligt att rita! :)

Slängde in en andra bild från friluftsdagen i tisdags då killarna flög med bob'n som bara den!

(Hatar att bilderna blir mycket ljusare när man lägger in dom på bloggen!)

 

Ja, det var en trevlig dag idag iallafall, som avslutades med en skön dusch och nyrakade ben ;D Många stora tack till Adrian! Nu ska jag dra mig mot drömmarnas värld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0