Tell me baby, what's your story

Packa, packa, packa... vad ska man packa egentligen?
Spelas:
Nada, känns tyst...

Jag drar mig upp mot fjällen imorgon jag! Känns väl taggat på ett sätt men mindre taggat på ett annar, Oscar är där iallafall! :D Ska åka mycket snowboard, har åkt 2 gånger i mitt liv, eller första gången räknas typ knappt, så 1 gång i mitt liv, men nu ska jag lära mig åka på riktigt! :D Jag tar med mig datorn, men sen får vi väl se hur bra med uppdatering det blir, beror ju på hur bra med internet det finns, och om det kostar kommer jag väl mest underhålla mig med wow om jag orkar investera i en timme eller två. Jag kommer ta med mig kameran iallafall, sen får vi väl se hur bra det blir med bilder, kan inte släpa med mig kameran ut i backen, vill inte råka ramla och mosa den direkt xD
Jag hatar verkligen att packa, vet inte vad jag ska ha med mig! :o
Jag har iallafall packat (förutom kläder):
Ipod + Hörlurar + Laddare
Mobil + Laddare
Kamera + Laddare + Kamerasladd
Comic books (Watchmen, Umbrella Academy Dallas och Apocalypse suite)
Breaking dawn
(Tänkte att det kunde vara dags att läsa ut den)
Deodorant + Locobase + Rakhyvel osv = Necessär
Avenged Sevenfold - Live in LBC
Penna + Sudd + Pennvässare
2 skivor till Oscar
Dator + Dataladdare
Gummisnoddar

Behöver jag nå mer!? oO Vet inte, he får duga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0