Save me, falling down, angels of clarity

Jag säger bara, DBA!!!
Spelas just nu:
Dead by April - Angels of Clarity

Som sagt var det fett underbart, kul och mysigt på House of Metal igår! Tyvärr drog jag ju inte med min kamera, kändes som att den var lite för fet för vilda publiker ;) Vi var först in och köade från 18-20 för att stå längst fram i mitten på Dead by April! Det var GRYMT! Dom var liksom 50cm ifrån mig!!! Roligaste jag gjort på länge, stod med ett fånigt stort leende hela konserten :] Sen så sprang vi och såg August burns red, pojkarna ville se dom, jag tyckte inte dom var så bra, men det var kul att mosha lite iallafall! :D Hampus var jättegullig och såg till så att jag inte blev skadad, allt för mycke iallafall :] Sen så såg vi Lamb of God, hehe, dom suger, men det var najs att vara där iallafall, dock började man få väldigt mycket huvudvärk vid det här laget! Vi tänkte crowdsurfa men vi gick och köpte cola istället. När vi kom ut från Idun så stod Jimmie från Dead by April och typ minglade och jag ba: O.O Vi gick iallafall fram och tog i hand med honom (omgomgomg!!) Sen tog vi en bild med honom, som Zack MÅSTE skicka!!!
Åh, det var bara awesome alltså! Sen for vi hem i såhär lagomt slitet tillstånd kan jag hälsa! xD


Såhär lagomt slitet efter HoM ;D                    Jimmie!!! :D <3

Idag signade Dead by April på Mediamark iallafall, och jag var bara tvungen att fara dit! För igår drog Zack iväg oss till mediamark innan House of Metal och sa att dom signade från 15 och när vi kom dit visade det sig att dom signade från 14-15, faaaaaail! Jag for iallafall dit idag och fick en fin signad skiva och fick fina bilder på bandet och mig! :D Min pappa tog också bild med bandet, fy vad kul det var xD Jag ska seriöst rama in bilden och sätta upp den på min vägg xD




Bilderna ovan kan sammanfattas med LYCKA! :D

Jag har vidrigt ont i nacken, ett fett stort blåmärke på knäet och är vansinnigt trött sen igår, men fy vad värt det var! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0