My friend's got a girlfriend and he hates that bitch

SO ÄR SJUKT DRYGT!
Spelas just nu:
Ingenting!!!
Varför? Jesper är dryg!!!

Är sjukligt less på So måste jag säga, Jesper ger oss inte en minuts andningspaus, förlåt mig att jag verkligen inte kan koncentrera mig på lektionen >< Jag ska skriva 3/4 sida om judar, HUR SVÅRT KAN DE VA? Jag har då bara fått ca. 2 meningar skrivna, ainte bra säger jag bara! Snart är det lunch iallafall, är hungrig som ett djur!

Såhär mycket tycker jag om Jesper just nu.... och Synyster är snygg! ;D

Jag längtar bara tills dagen är slut och jag får dra på stan och införskaffa mina saker! Få se nu...
Umeå Open biljett
Hårfärg
Deodorant
Kanske en hatt...?
Kanske ett par solglasögon...?
Kanske ett linne...?
Kanske en hoodie...?

Måste dra nu, Jesper is the reason!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0