It's true

Jag tror plugget äter upp mig snart!
Spelas:
En härlig blanding!
(Klicka här!)

Ja, som sagt tror jag böckerna äter upp mig snart! Men jag ska inte klaga, veckan är snart slut och jag tycker jag har gjort riktigt bra ifrån mig! :) Jag har iallafall inlett kvällen med att färga mitt hår, mycket nöjd med resultatet, bild kommer väl kanske under morgondagen! :D Det är roligt att det är många nya läsare idag och att det är ändå en hel del som kommenterar! Då blir jag glad! :] Imorgon är det bio som gäller! Jag har turen att ha blivit bjuden av min vän Adrian på Alice in Wonderland! Jag har längtat efter att få se den, och det är äntligen dags! :D

FUCK IT! Hittar inte min kemibok, hur ska jag nu kunna plugga!? :o Uppdaterar imorgon! Måste verkligen sätta fart med några saker nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0