It's a burning desire

Back home, i ett stycke men mycket slitet
Spelas just nu:
Ingenting, familjen sover :] Men om det hade spelats nått hade det nog varit Avenged Sevenfold - Girl I know

Fjällen var AWESOME! Tyvärr blev det inte så mycke fota, men några bilder ska väl in på bloggen för eller senare! :D Jag har saknat att stå på skidorna, även fast dom skulle behöva vallas rejält! Det blev dock inte så mycke snowboard, fick låna syrrans men den var alldeles för liten och jag hann inte hyra någon :/ men inga sura miner för det, skidor var awesome! :D Det bästa var att Oscar var där också så jag slapp åka med familjen (sorry!) Vi hade jätteroligt och sen på kvällarna for vi hem till hans stuga och spela wow, för hans granne var bäst i hela världen och hade inget lösen på sitt internet <3<3<3<3<3 Det förgyllde verkligen kvällarna! Sen igår kväll vare afterski för hela slanten, coverbandet var skitbra verkligen! Dom körde Ebba Grön (Ett måste på afterski!), Metallica (!! Han nailade solot på enter sandman ffs!) och Alice Cooper, hur awesome var inte det!

Det var underbart och jag kände nu att jag använde ordet awesome för mycket i det här inlägget xD Nu ska jag sova iallafall så jag orkar dra mig upp till skolan imorgon, kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0