House of Metal in tha house!

SPOOOOOORTLOOOOOOV!!!!!
Spelas just nu:
Vänta, vänta, vänta... 30 seconds to mars - Kings and Queens

Nu är det lov ffs! Skönt som bara den! Har ganska fullt schema så det kommer nog gå snabbare än vad jag vill men det får jag leva med, roligt kommer jag ha iallafall! :D
Lördag: HOUSE OF METAL!!!
Söndag:
Inget än så länge
Måndag: Inget än så länge
Tisdag: Stallet, Hoppa Iggeman, drar till Malou och slackar
Ondag: Fortfarande hos Malou, ska till hennes tjockishäst och rida ut typ
Torsdag - Söndag: Fjällen!
Hade no prov idag iallafall, fy vad det stektes! Det lönar ju sig att plugga! :D alla 4 inlämningar inlämnade också. Jag har varit duktig i veckan nanting! Förtjänar en skön lovvecka!
Som jag sa så är House of Metal på besök i helgen! Själv ska jag bara gå imorgon och se Dead by April som taggas mest! Jag älskar känslan över Ume när det är House of Metal! I stort sätt halva ume är svartklädda, har piercingar och man ser killar med långt hår överallt! :D

Bilden är skämt åsido, Avenged Sevenfold är mitt favoritband xD

Detta inlägg ska inte, KAN INTE, avslutas med "aja, nu ska jag plugga" Underbara känsla!! Nej, jag tror helt klart att lovet ska inledas med lite wow ;) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cicci (lycksele)

Okej, detta inlägg gillas skarpt! Speciellt delan med att halva umeå är svartklädda, har piercingar och killar som har långt hår. Gaaaah, önskar att jag kunnat vara där. Menmen, sånt är livet. Spana lite åt mig också! ;D haha. Hade!

2010-03-05 @ 16:08:11
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0