He's her lobster

Dagen igår var awful, awful...
Spelas just nu:
Inget, kollar på Vänner

Dagen igår var bara hemsk, det började med att jag var jättetrött men ändå vaknade jag 9 för att jag var stressad för att jag skulle till stallet men jag visste inte när så jag kunde inte sova, så jag for iallafall till stallet vid 12, sen så fota jag Igge lite och sen senare hade vi hoppning för Anna, jag kände på en gång när jag satt upp på Irg att han inte var sig själv, vilket han inte har varit på 3 veckor. Jag hittade inget stopp på han och för första gången som jag kan minnas sen jag började rida var jag rädd! Rädd för att sitta på hästen som jag har ridit i 1 år, känns bara sjukt och då ville jag verkligen inte rida och då hoppade jag av och gick in i stallet med gråten i halsen och självklart kommer Anna springande efter mig och då klämmer hon ur sig att han hade fel galopp in mot hindret, men det var ju inte ens det som var felet! Jag fick inte stopp på han, jag hade inget kontroll alls! Det bara skrämde mig!
Sen när jag kom hem så bad jag snällt pappa fara och köpa godis och så kommer han hem med mjölkchoklad vilket jag inte kan äta och då blir man kallad bortskämd och otacksam av sin syster! Hon klagar på allt jag gör, allt jag säger, och ja, allt! Men nu ska inte ni behöva lyssna på min dåliga dag! Jag tog iallafall några fina bilder igår! :)



Iggeman, jag älskar dig, men så senaste tiden har du varit lite knäpp!



Var bara tvungen, det är humor ju XD

Nej, nu ska jag se på Vänner och spela wow! :D

Kommentarer
Postat av: Celina

Ah nej vilken jobbig dag! D: Är du seriös?? Sprang Anna ikapp dig och talade om att GALOPPEN var fel?? =__=' Vars sitter felet på den människan?



Pwah, skeptical Igge is skeptical, indeed. x)

2010-03-10 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0