He who makes a beast out of himself, get rid of the pain of beeing a man!

Idag mina damer och herrar ska jag ta mig friheten att göra någonting stort!

Jag ska utse mitt älskade Avenged Sevenfold till världens bästa band! För de är verkligen de! De bidrar med sådan otrolig bra musik, extrema erfarenheter vad det gäller deras instrument och en show som är värd att dö för!



Bara som ngra småplus så måste jag få påpeka att hela högen kan sjunga (!!) och, let's face it, they're smoking hot!
Något av det bästa med dem är att de ser hela deras fanskara som deras familj, och som en del av den familjen fick vi i början av året dela den stora sorgen att Jimmy "The Rev" Sullivan gick bort. Han var inte bara en av världens bästa trummisar, han var en familjemedlem.

Personligen älskar jag verkligen det här bandet, de får mig att orka stå upp för mig själv, de gör mig glad när jag är ledsen, de ger en stor mängd inspiration och jag kan kolla på deras live dvd och lyssna på deras musik om och om igen. Det är en fröjd för öronen!

Därför ska jag även passa på att utnämna Avenged Sevenfold's Live in LBC som världens bästa live dvd, det är helt enkelt heaven för öron, ögon och själen! Jag kan se den om och om och om igen! It's a masterpiece!



Den får självklart 5 av 5 deathbats och är helt klart värd att se! Det är ett måste före du dör!







Ni som känner mig tänker säkert "men var inte My Chemical Romance hennes favoritband"? My Chem kommer alltid ligga mig närmast vid hjärtat men Avenged Sevenfold är bättre musiker och gör in fact bättre musik, men det behöver inte betyda att My Chem betyder mindre för mig! :)

Kommentarer
Postat av: rosemarie

inga problem sötnos,

vad hittar du på med nu då? :*

kram

2010-03-16 @ 19:48:01
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0