Come, break me down, bury me, bury me

SKIT, SKIT, SKIT!!!
Spelas just nu:
Inget, för lat för att ta upp hörlurarna

Orkar inte att jag är så himla dum i huvudet! Ville bara känna mig omtyckt! Var uppe på BUP idag men mamma klanta till det och kom inte så vi hade inte så himla mycket att snacka om, men ja, det var kul! Lite ljuger man ju, visst, jag har inget att klaga på men jag kan bara inte tycka att jag mår bra så, jag är ju inte glad! Jag önskar att den här röran bara kunde reda upp sig och alla bitar bara falla på plats.
Bilder på min nya frisyr kommer senare! :) Nu är det no, det är kul, för vi ser på film :D caio!

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv; haha nej, kanske inte :D

2010-03-25 @ 19:46:47
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0