Can you hear me? Are you near me?

Måndag morgon efter lovet, jag är inte vaken
Spelas just nu:
Inget, sitter i korridoren och är för lat att ta upp hörlurarna

Jag är vansinnes trött, orkar verkligen inte skolan, och jag har 3 extremt slappa lektioner kvar, kommer somna på alla 3 >< Jag hatar att man är så himla lätt påverkad när man är nybliven singel, känns som om jag får förälskelser för var och varannan person -.- har hunnit varit förälskad i 3 hela personer sen jag gjorde slut med Zack. Önskar bara att jag kunde hitta nån som skulle kunna leva upp till den person jag behöver, känner mig helt osynlig just nu, jag säger som Hillary Duff i A Cinderella Story "Maybe you were looking, but you weren't really seeing"
Taggar gymnasiet sönder och samman, en ny start!

Kommentarer
Postat av: Anonym

i see u

2010-03-15 @ 10:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0