Among comic books and hardcore records

Dead by April 1 av 5!? Är han pantad eller!?
Spelas:
Dead by April - Trapped

Idag var vi ute i Obbola och grillade med mina brudz, det var nice kan jag lova! Vi var riktigt duktiga och gjorde upp brasa i vinden och snön! Vi grillade pinnbröd och korv, och jag var ashungrig! :D Men det var roligt, men vi var extremt trötta hela bunten, bilder kommer senare.

Sen måste jag ju bara få påpeka den dåliga recensionen som Dead by April fick från i lördags! Snubben på VF vet ju inte vad han snackar om! Jag tyckte de var asbra, minst lika bra som på studioalbumet! Måste ju även få påpeka att de var en gitarrist kort också! Tyckte de gjorde det superbra och som tack får de en sur gubbe efter sig som är uppvuxen undertiden vuxna påstod att de var allergiska mot trummor! Förlåt att jag är lite hård nu, men jag kom dit med höga förhoppningar och de spräckte de med råge! Då orkar jag inte att de ska bli komplett sågade, beror ju helt på musiksmak också, alla metalfans gillar inte då sångaren skriker så att man inte hör ett enda ord och när dubbelkaggen går så mycket så att man inte kan urskilja gitarrerna! Vissa gillar mer melodiös metal, det borde väl ändå en recensör veta! Det är fortfarande metal, och det är inte emo bara för att de har svart hår och piercingar!

Artikeln hittar ni här!


Jag och Dead by April, ni är grymma guys!

Kommentarer
Postat av: Oscarr

Jafan, dom där på VK och VF vet ju inte vad som är... bra. Dom ger allt som är bra dåliga betyg och tvärtom! LoG fick 2 av 5..... O_O

Dom ser typ bara det negativa i allt... -.-'

2010-03-08 @ 19:08:46
URL: http://www.softarnn.tumblr.com
Postat av: SANIBO

DBA är ju dock inte dom starkaste live ;) men för stunden låter det bra. vem är snubben som ersatte pontus?! är inte pontus in game längre eller?

2010-03-08 @ 19:08:51
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: MAGDA - S E V E N D A Y S

dead by april är typ världens sämsta liveband!

en av sångarna kan inte sjunga live :(

undrar hur mycket de gör om hans röst på skivorna :P

2010-03-09 @ 11:11:31
URL: http://sevendays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0