2 hours and 800 bucks later

The titel says it...
Spelas:
Salem al Fakir - Good song, again!

Nu ska jag leka lite fjortisbloggare! :]
Chacha bloggen, sitter på waynes med mina babes, alla 4 bloggar! Nu har jag gjort mina inköp, alla 800kr gick åt... Aja, till mitt försvar måste jag ju faktiskt säga att det var bara saker som jag verkligen ville ha/behövde.



Jag köpte:
Hårfärg x2 79kr + 85kr
Deodorant 35kr (Jag änvänder Nivea Deodorant Pearl Beauty) Vadå smygreklam?
Ett Linne 99kr Från Gina Tricot ofc (Seriöst den enda affären med riktiga linnen)
Biljett till Umeå Open! 350 värda kr
Rakblad 129kr /dyraemocutcut

Köpte just en latte också, det unnar jag mig själv! Var så länge sen

Smaksatt latte med vit choklad från Waynes är det bästa! Nej, men nu ska jag göra det jag är här för, plugga! D:




Kommentarer
Postat av: Din älskliiing<3

Hähäh de va inte alls så att du köpte samma hårfärg som mej ;) Älskarey gmn! <3

2010-03-01 @ 19:19:05
Postat av: Leia ♥

Vad är Umeå Open?

2010-03-01 @ 22:22:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0