Mmm, cupcakes

Yes, då var header klar! Inte så nöjd :D Nämen okej, jag ska inte vara negativ, jag tyckte inte om bilden på mig själv så jag får göra om den när jag har tagit någon ny! Känner att en presentation inte är på sin plats eftersom troligtvis ingen förutom några av mina vänner kommer besöka min blogg och jag vill ingenting med min blogg så det får helt enkelt duga! Ska dock jobba lite mer på bloggdesignen senare ^^ Var och jammade med bandet idag, var riktigt kul faktiskt! Kände mig dock lite nerstämd när jag kom hem, vet icket varför, men det gick över snabbt när jag loggade in på schoolsoft och fick se MVG PÅ MATTEPROVET! FUCK YEAH BABY!
Aja, bara så att alla vet så kommer jag nog både skriva på svenska och engelska eftersom jag är så cool, nämen jag känner helt enkelt för det. Har upptäckt att jag kan teckna idag! :o inte bra, men he dug, ska utvecklas! och imorgon får jag pengar! Hade tänkt att springa på bokia och införskaffa the watchmen men dom hade den inte, inte idag iallafall :'o Får gå dit och fråga imorgon! :] Comics säger jag bara!
Och varför står det då "I never got to be the fucked up kid i wanted to be", jo för det stämmer ju! Jag önskar bara att jag kunde få göra om hela min uppväxt och flytta mig själv till new jersey, växa upp med att läsa comics, teckna, lyssna på kick ass punk rock music och skapa sin egen lilla värld i sitt huvud!
Nämen nu blev det för mycket text :]

And yeah, the topic didn't have anything to do with the text...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0