My London London Bridge

Spelas just nu: 30 Seconds to Mars - 100 Suns <3

Gomorgon på er hela bunten! Jag borde inte, eller borde är väl fel ord, jag skulle inte vara vaken just nu, men min doktor ringde och sa att han glömde ta ett blodprov på mig så jag måste sticka in till vårdcentralen senare. Iallafall så bestämde jag mig för att inte somna om för jag måste försöka vända tillbaka dygnet. Ska bland annat jobba på söndag så då måste jag upp kl. 6 typ.
Satt och spanade in Jonas/Transans blogg igår ikväll! Så grymt skön stil alltså! Jag älskar också hans skillz i photoshop, så jag härmade lite (a) och tänkte visa en bild på en häst som jag tyckte var superfin! Såg honom när jag var nere hos mina kusiner i södra sverige! :)


Han heter London och är född -05!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0