Memories, sharp as daggers

Spelas just nu: HIM - Killing Loneliness

De slog mig nyss, syrran kom in på mitt rum och frågade "Har du en modeblogg?" De senaste inläggen har varit så inte jag! Nu blir de skärpning, de ska vara jag, inte sånt jag tror folk vill läsa om utan jag! De ska vara musik, musik, musik och lite foto, punkt! De känns att hösten är påväg för musiken jag lyssnar på blir allt hårdare och hårdare! Precis så som de ska vara! ;D
Var hos doktorn idag, tydligen så är de inge fel på mig, iallafall inte som syns på blodet och ekg osv. De är en lättnad samtidigt som de är lite jobbigt och inte veta vad de beror på, varför jag mår som jag gör! Får helt enkelt lite på doktorn och förhoppningsvis överlever jag! ;)


Slänger in en bild från ett av mina gig i början av sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0