Laddad med photoshop och ready to go!

Okej, nu har jag faktiskt lovat Olivia att komma igång med bloggandet igen! Jag känner att jag inte riktigt kan sätta ett tema på min blogg, egentligen skulle jag vilja ha 1000 olika bloggar, en fotoblogg, en musikblogg, en hästblogg, en photoshop blogg, en dator blogg, en wow blogg och en blogg där jag skriver om olika saker i en kvinnas vardag, typ som carrie bradshaw, men jag ska försöka hålla de någolunda casual, man kanske skulle börja använda sig av kategorier?

Som sagt har jag en ny dator nu så blogga kan jag om jag bara vill, men jag tycker fortfarande att inlägg är så tråkiga utan bilder och de är inte många bilder jag vill lägga ut utan lite redigering så äntligen har jag skaffat mig photoshop igen! De är faktiskt rikitgt kul att hålla på med ibland



Photoshoppade till en modell av mig själv, riktigt likt en modellphotoshoppning om jag får säga de själv! Sen så ska man ju inte behöva försvara sitt utseende, men jag känner att jag måste få göra de! Ja, min kind är uppsvullen, min tandställning sticker ut längst in och cuttar upp hela min kind! Tyvärr så är ju tandläkarna på semester (Fuck 'em) så jag kan inte få hjälp med de heller! Sen så har jag visst ett lite slappt ögonlock fast dock inte så mycket som på bilden, jag skulle precis blinka och var inte alls beredd på att syrran skulle ta fler kort! :)

Så shape up Vicki, nu ska de bloggas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0