Baby, Friday the 13th is comming up...

Spelas just nu: Oasis - Wonderwall

Imorgon är de fredag den 13, för de flesta betyder de olycka och att något hemskt ska hända. För mig betyder de olycka men av en helt annan anledning. Imorgon är nämligen den dag som jag och mitt ex skulle ha firat 2års dag. Jag har redan nu bestämmt mig för att den här dagen ska inte alls gå i sorgens tecken, tvärtom! Fröjdens tecken för hela slanten! Först stan med mamma, sen bio med mina bästa! Malou, Joel och Oscar! <3 Jag har inte träffat Oscar på hela sommaren! Vi ska se knight and day (Andra gången för mig!) för den är så grymt bra! De är verkligen en film jag kan rekomendera! Plus att de blir ju inte sämre av att Samuel Hübinette råkar köra stunt ;D


Blev en stor bild i detta inlägg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0