Since Bruce Springsteen, Madonna

Sova typ 3 timmar i natt, om ens de! xD
Spelas just nu:
1985 - Bowling for soup!

Kunde inte somna förens 5 igår och sen så sov jag jätteoroligt och vaknade lite nu och då, sen så hade jag ställt klockan på 9 för jag ska försöka vända tillbaka dygnet. Det är det enda dåliga med lov, man lyckas alltid vända på dygnet alldeles för mycke! Om 10 min ska jag vandra till bussen, ska repa repa repa, ser faktiskt inte fram emot att få större blåsor, får väl pröva köra med plektrum, ni skvallar väl inte? Att spela bas med plektrum är egentligen skam, men jag vill kunna spela med fingrarna på våran spelning nästa fredag! :D



Lite bättre bilder på hoodien jag köpte iaf! :)

Ska kanske passa på och göra lite reklam för det när jag ändå nämde de! ;) Jag och mitt band (Vi har faktiskt inget namn än) ska spela på hamnmagasinet i umeå nästa fredag, den 16 april alltså! Tiden vet inte ens vi, men det är några fler band som ska spela också så kom gärna, eller så suger ni! ;D

Kommentarer
Postat av: Celina

Ahh härligt! 8D Nu har jag iaf ett datum! xD

2010-04-08 @ 13:13:22
Postat av: Paulina

Jag som inte sätt dig på länge vill bara säga att du är jätte fin i håret :D eller det är inte bara håret som är fint, utan hela du!!

2010-04-09 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0