I know there's no life after you

Repningen gick riktigt bra faktiskt! Ska inte klaga! :)
Spelas just nu:
Life after you - Daughtry

Min fingrar höll förvånandsvärt bra! :o Jag har egentligen inte så mycket att skriva, ville bara uppdatera lite! Nu vill jag ha mat innan jag ska ta mig orken att orka plugga!



När vi väl är inne på ämnet mat så måste jag få påpeka att jag älskar mat och idag åt jag paj och massa sallad till lunch (dukig!) :D Slänger även in en till knäpp bild på mig! Nu väntar wow! :D

Har ni haft en bra dag?

Ja, nu när jag ställde den frågan kom jag ju på att jag måste påpeka att jag är jätteglad idag, eller jag var jätteglad när jag gick till bussen, vet inte varför, men det ägde iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv; ahahahaha, min kompis ju ;o ;d

2010-04-08 @ 20:22:12
URL: http://chocolatenights.blogg.se/
Postat av: tilda-[Foto&Design]

sv: Tack! Jag ska lägga upp en "Kameraväska" inom kort så lägg till mig påbloglovin så missar du inget! OCh jag lägger till dig med om du däger till!

Kram<3

2010-04-09 @ 00:19:13
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0